Otse põhisisu juurde

Ma tunnen su radu

Ma tunnen su radu,
Mida tallad
Ja igat sammu, mis minust
Eemale viib.
Ma olen su teekonna lõpp
Ja algus ja pimedus
Ja valgus olen ma.
Otsi mind varahommikusest palvest,
Sest mina olen seal.
Ma olen lauludes
Mida sa kirjutad
Ja sinu mõttedki
Ei ole mulle võõrad
Tule siis minu ligi,
Sest see olen mina,
Keda sa otsid.
Taeva piirilt
Ja vete sügavusest
Ja naeratusest ja pisaratest
Ja tule siis minu ligi,
Sest ma olen tulnud sinu ligi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Anna mulle andeks

Anna mulle andeks Et ma ei ole täna Jõudnud sinu ette  Ja sinu kätte. Ei ole täna Tahtnud midagi anda, Või Kedagi kanda. Anna mulle andeks Et ma olen tahtnud Unustada  Ja välja vahetada sind. Mis on sinu hind? Anna mulle andeks Et ma olen vahest pidanud Sundima ennast uskuma, Et kusagil on midagi, Või kedagi, Minule. Anna mulle andeks Et ma olen läinud magama Kivist südamega Mõeldes et mõtted sinust On raisatud mõtted. Anna mulle andeks Et ma palun andeks, Sest mul on raske mõista Et sina annad  Ja oled andnud kõik andeks.

Kuid sinu armastus

Jumal, me oleme Sinu sugu. Sinu nimi on Meie kanda, Sinu teed on Meie tallata. Olgugi, et maailm Meid neelab, siis Sinu neelata on kõik- Neelav tuli. Ma ei taha tõsta jalga sinna kus ei ole valgust. Sest minu hingevaenlane tunneb mind, ta teab mis on minu nimi. Ja minu hirm olgu minu kanda, sest ma olen väärt hirmu, mis mulle määratud. Ja ärgu miski varjaku vaeva mu silma eest, sest see igatseb näha, mis talle on antud Ja saada, mis talle On lubatud. Ometigi ta ei ole teinud head, kui talle on antud head teha. Paljutki ei teeks ta ka praegu. Ta on vastik mulle. Ta olen mina. Kuid sinu armastus ületab minu mõistuse. Sest isegi mõistus pole minu, et hoida. Küll aga kaotada, kui ma kaotan Sinu.

Unustatud kuningas

Anna armu, Issand, tuulte käskija, pimeduse hirm, kui kuuled palveid, anna armu, Issand. Siis,ma võtsin vaevaks, et teha palju head, mina ei tea mis on hea. Pole minu öelda, mis on vaevaks. Sest mul on küsimusi, (ja) Jumal teab, kellel vastuseid. Kas on kedagi, kes teaks kõike? Kes annaks armu, Issand. Ja kui ma olen kuri, siis ärge laske mul, sest see ei ole minust. Ja kui ma olen viha, siis suruge maha mind, ärge andke armu, Issand.