Otse põhisisu juurde

Mis on see lugu?

Et laulda kellelegi
Keda ma ei näe,
Ma ei näe põhjust.
Et rääkida kellegagi
Keda ma ei kuule,
Ma ei kuule vastust.
Põlvili langeda kellegi ees,
Keda ma ei tunne,
Ma ei tunne vajadust.
Ma ei usu,et keegi suri
Minu eest,
Sest ma ei sureks kellegi eest,
Ma hoopis kardaks.
Ma ei vaja,et minust räägitaks lugusid,
Sest selle sõnad läheksid tühja
Ja see kes neid räägib.
Tead, ma kuulsin kord üht lugu,
Mille ees kahvatub iga lugu.
Ja ükski sõna ei ole väärt olema sõna,
Jutustamaks seda lugu.
Ning ükski usk ei oleks väärt 
olema usk
Uskumaks seda lugu.
Mis on see lugu?
Mis siis, kui keegi suri minu eest,
Sest ma ei sureks kellegi eest,
Sest ma hoopis kardaks.
Mis siis, kui on keegi,
Kes ei suuda mind ära armastada,
Isegi kui ma ei armastaks kedagi.
Mis on see lugu ?
Mis surub mind maha põlvili,
Madalamalegi,
Sest ükski minu sõna, 
Ei oleks väärt olema sõna,
Jutustamaks seda lugu.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Anna mulle andeks

Anna mulle andeks Et ma ei ole täna Jõudnud sinu ette  Ja sinu kätte. Ei ole täna Tahtnud midagi anda, Või Kedagi kanda. Anna mulle andeks Et ma olen tahtnud Unustada  Ja välja vahetada sind. Mis on sinu hind? Anna mulle andeks Et ma olen vahest pidanud Sundima ennast uskuma, Et kusagil on midagi, Või kedagi, Minule. Anna mulle andeks Et ma olen läinud magama Kivist südamega Mõeldes et mõtted sinust On raisatud mõtted. Anna mulle andeks Et ma palun andeks, Sest mul on raske mõista Et sina annad  Ja oled andnud kõik andeks.

Kuid sinu armastus

Jumal, me oleme Sinu sugu. Sinu nimi on Meie kanda, Sinu teed on Meie tallata. Olgugi, et maailm Meid neelab, siis Sinu neelata on kõik- Neelav tuli. Ma ei taha tõsta jalga sinna kus ei ole valgust. Sest minu hingevaenlane tunneb mind, ta teab mis on minu nimi. Ja minu hirm olgu minu kanda, sest ma olen väärt hirmu, mis mulle määratud. Ja ärgu miski varjaku vaeva mu silma eest, sest see igatseb näha, mis talle on antud Ja saada, mis talle On lubatud. Ometigi ta ei ole teinud head, kui talle on antud head teha. Paljutki ei teeks ta ka praegu. Ta on vastik mulle. Ta olen mina. Kuid sinu armastus ületab minu mõistuse. Sest isegi mõistus pole minu, et hoida. Küll aga kaotada, kui ma kaotan Sinu.

Unustatud kuningas

Anna armu, Issand, tuulte käskija, pimeduse hirm, kui kuuled palveid, anna armu, Issand. Siis,ma võtsin vaevaks, et teha palju head, mina ei tea mis on hea. Pole minu öelda, mis on vaevaks. Sest mul on küsimusi, (ja) Jumal teab, kellel vastuseid. Kas on kedagi, kes teaks kõike? Kes annaks armu, Issand. Ja kui ma olen kuri, siis ärge laske mul, sest see ei ole minust. Ja kui ma olen viha, siis suruge maha mind, ärge andke armu, Issand.